En händelserik helg!

Min helg har varit väldigt händelserik och jag har knappt hunnit sitta ner alls. Så i helgen har det inte blivit så mycket uppdateringar här på bloggen.

I FREDAGS.

Städa,tvätta på dagen och jobba på kvällen...

LÖRDAGS.

Upp tidigt och iväg ner till mamma. En sväng på stan, mötte upp mormor och lillasyster för en fika, Shoppade tyg och sen var det bara hem för att sy. Kaka plockade upp mig hos mamma för att  vi sen skulle vidare för att fira Pia som fyllt år. där åt vi jätte god mat och fick tårta. Sen åkte vi vidare direkt till Kakas mamma för att träffa Kakas moster med familj som var på besök. Vi stannade hela kvällen och tittade på melodifestivalen. Fel låt vann! Då vi tagit några glas så gick vi hem och lämnade bilen där.

SÖNDAGS.

Vaknade tidigt, Kaka gick iväg för att hämta bilen medans jag snabbt gjorde mig iordning. Sen åkte vi iväg till Örebro för att hämta en dator hos Kakas moster som hans mormor skulle ha. Kakas mormor Inga bor i Hallsberg, inte alls långt ifrån Örebro. När Kaka lastat in datorn i bilen och jag går runt med Willen för att rasta honom så flyger bildörren igen rakt på Kakas öga. Det blir ett djupt jack och vi är tvungna att åka till akuten i Örebro. Där fick vi sitta i 2 timmar innan vi fick hjälp. till slut så fick vi komma in. Sköterskan plåstrade om Kaka och vi skulle sitta ner en stund till för att han kanske skulle sy. En timme senare gav vi upp och åkte iväg till Kakas mormor endå. Pratade med Pia som är sjuksköterska om att hon kunde sy igen det när vi kom hem, om det behövdes. Vi fick god mat hos Inga och installerade en dator hos henne innan vi åkte vidare hemåt. Då stannade vi hos Viktor och Maria för att planera vår sommar ihop. Det kommer bli kanon! Kaka behövde inte sy längre och Pia tejpade igen såret fint och han hoppas på att slippa något ärr. 



 
I morse var jag uppe INNAN tuppen då jag vandrade iväg till jobbet klockan fem. Willen fick följa med för att förbereda Alex inför dagis. Halv åtta vandrade vi hem igen och jag däckade totalt när jag kom hem. Sov ett par timmar så nu är jag fit for fight igen. Senare idag ska jag iväg och byta in mina träningsskor som jag får så ont av, till ett par andra! Ska ner till Feelgood i morgon och skriva gymkort!! Är så taggad!

Later.


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Hahah, jo det gjorde den ju, skuggan alltså! Såg ut som en härlig helg!

2010-03-15 @ 16:01:51
URL: http://beatas.se
Postat av: Verro

Åh yes....vad roligt att du ska skaffa.. Nu kör vi=)

2010-03-15 @ 17:17:45
URL: http://weronica.webblogg.se/
Postat av: Emma

Vilken helg du haft hörru!



synd att jag inte tränar på Feelgood; annars kunde vi ha gymmat ihop!



kram!

2010-03-15 @ 19:01:05
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0