Lappa dina egna jeans.

I lördags var jag nere på stan och köpte då med mig hem en bit "fejk-skinn-tyg". Idén var att lappa över mina slitna och rivna Cheap Monday jeans. Resultat blev faktiskt inte så pjåkigt.
Så nu tänkte jag tipsa även er!



Vill man inte lappa med skinn så finns det ju massvis av valmöjligheter i tygaffären. Eller varför inte klippa sönder ett par gamla oanvända jeans och återanvända på det sätter. Lappa med jeanstyget. Mocca eller manchester funkar oxå om man tycker att det är tufft att sy i skinn.



Kommentarer
Postat av: Ellen Mantler

snyggt!:)

2010-03-15 @ 20:27:53
URL: http://mantler.blogg.se/
Postat av: stina

Hej!



i vilken tygaffär köpte du fejkskinnet? ((:

2011-04-03 @ 20:00:07




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0