Nu är allt nedpackat inför helgens händelser.

Jaha, då var allt färdigpackat till i morrn. Tror jag?! Vet ju inte ens vart jag ska? Men allt på listan är i allafall nedpackat. Ska möta Ann runt åtta i morgonbitti sen tar vi sällskap ner på stan. Där möter vi upp resten av ligan och sen ska det bli spännande och veta vart vi ska?! Försökte fixa mina naglar lite idag oxå. Blev inte så bra tror ja inte... Helt okej enligt mig, men det här med nailart är nog att ta i.



Syns knappt heller. Men ja tyckte att det blev fint och diskret. Jag gillar fint och diskret.

Nu ska jag faktiskt snart gå och lägga mig, antar att det blir en lång dag i morgon....

Later.


Kommentarer
Postat av: JESSICA

sjukt snygg färg på naglarna=)

2009-11-20 @ 23:23:12
URL: http://jessiiiru.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0