Stora planer inför helgen.

För ungefär en månad sen så fick jag ett sms av min vän Katta. Det stod att vi skulle kolla upp helgen den 21-22/11 om vi kunde vara lediga då sedan skulle hon höra av sig igen. Efter ett par veckor så hörde hon av sig igen, då skulle vi sätta in 500 kr på hennes konto om vi kunde och ville följa med på en hemlig resa. Efter någon vecka igen så hörde hon av sig igen och talade om att alla kunde. Hon hade pratat med Ann,Verro,Maria och mig. Så i helgen ska vi bli upphämtade nere på stan och ingen av oss, förrutom Katta vet vart vi ska över helgen. Vi har fått en packlista, det är allt. Så jäkla kul och spännande. Vi spricker ju snart av nyfikenhet!!

Packlista alá Katta.



Här är vi som ska iväg... Detta var när vi var i Turkiet för många år sen...




Håll i hatten... Vi har haft mycket roligt under åren...




....Och nu längtar jag sååå till helgen....

Later.


Kommentarer
Postat av: Verro

Världens bästa inlägg, gud vad glad ja blev att läsa det du skrev, och vilka bilder, skratta ihjäl mig. tänk vad mycket gamla bilder man har, så kul, kommentarerna var klockrena, speciellt bilden med dig,maria och ann, haha.. grymt ninnie!

2009-11-18 @ 05:59:50




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0