Äntligen Fredag.

God morgon mitt herrskap.
Här har vi precis varit ute på en promenad i det vackra vädret... Herregud, vem fan blir pigg av att komma ut till detta ruggiga skitväder? Inte blir man piggare i allafalll... Hellre snö! Då blir det ju genast lite ljusare. Willen var pigg i  allafall och trippade på som vanligt. Idag så ska jag hälsa på Kaka på jobbet, handla med mamma och packa inför i morgon. Måste tvätta lite grejer oxå. Längtar till i morrn så jag spricker snart.... Vid den här tiden i morgon så är jag med mina underbara tjejer någonstans dit Katta tar oss? Överraskningen ni vet?! Nu ska jag dricka en kopp Te och äta frukost, sen ska jag ringa mamsen... Ha en bra dag!





Kommentarer
Postat av: Daniel

Hälsa käre mor!

2009-11-20 @ 09:26:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0