22 sep 2011.

Har sitter jag varm och go efter ett långt bad med ansiktsmask och hårinpackning. Har bara försökt att ta det lugnt idag med tanke på hur mitt arbetsschema ser ut nu för tiden och detta har varit min enda lediga dag. Öppning, stängning, öppning, stängning, öppning, stängning...osv. Dock väntar vi ivrigt på en till heltidare som kan hjälpa till lite. Den här veckan har alltså bara gått i ett och jag har inte gjort så mycket mer än att jobbat, ätit och sovit. Intresset för bloggandet finns kvar. Men tiden är knapp och mobilbloggningen suger. Därav så få inlägg. Men det kommer bli bättre. Det lovar jag! Det är roligt att se att så många hänger kvar i allafall! Trots bristen på inlägg! ♥

Idag bokade jag klippning åt Willen oxå. Troooor att det behövs!



Later.



Kommentarer
Postat av: Emma

Mm tiden går sååå fort!! :) läskigt!!

2011-09-23 @ 10:20:15
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0