Söndag 16 Oktober.

Idag började jag storrensningen av min garderob. Tre gånger nu så har jag fyllt Ica- kassar med kläder och trott att det varit urrensat. Men icke! Det ligger fortfarande kvar såna där irriterande plagg som man har något kärt minne av men som aldrig används. Och jämt när man skall leta fram något så är det dem plaggen som man plockar upp först och slänger tillbaka ner i lådan. Så idag var det dags. Tveka inte! Släng bara! Regeln idag var: Har du inte använt det på ett år, släng! Det blir nog inte bara EN liten stackars kasse den här gången. Nu har jag nämligen en "skänka bort" kasse och en "släng" kasse som står fyllda. Och än är jag inte klar. Har en massa förvaringslådor med kläder som "Jag kanske vill ha sen, i typ ett senare liv". Och sen har både N och jag kläder nere i förrådet som jag tänkte skänka.

Nog om det! Kom precis hem från Maria. Willen och jag var där en sväng för att kika på hennes tittut- bilder på bäbisen som kommer nu i slutet på December. Hon hade även fått med sig en liten filmsnutt som vi tittade på! Det är så fantastiskt! Att det bor en liten Maria/Viktor där inne i magen. "Den" hade Viktors mun, Marias ansiktsform och bådas näsa. Spänningen är oliiiidlig! Sen bakade vi STORA chokladbollar och drack Te.



Visade den här bilden för N och han trodde att jag hade photoshopat dit Willens mustash! Hon "trimmerskan" har klippt honom som en Snouser!!!! Men fin är han endå prinsen ♥




Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0