4 november 2011.

Var ju hos världens bästa frisör Anna igår och såhär blev håret...



Det blev en höstigare blond ton. Är riktigt nöjd! ♥

Har precis kommit hem från middag hemma hos släktingar till N. Fick supergod mat och chokladtårta..! Mums! Allt är så mycket godare när man är gravid har jag märkt! haha. Pia hade köpt en varsin liten present till oss oxå..! Så gulligt. Det var två böcker. N fick såklart en bok om att bli pappa och jag fick en bok där man kan följa graviditeten veckovis och skriva ner saker som händer. Tack! ♥



Willen mår inte så bra idag?! Hans mage låter konstigt och han är jätte trött. Tror att han ätit något väldigt intressant under en av dagens promenader antagligen. Hoppas att han mår bättre i morrn. Nu ska jag ta en varmt bad och sen krypa ner i sängen för i morrn blir det jobb igen.


Kommentarer
Postat av: Jess

Riktigt fin hårfärg!

2011-11-07 @ 21:36:17
URL: http://jessansworld.blogg.se/
Postat av: Rossanna

Hej. Hoppas att du har det bra; Eftersom jag är sponsrad inom sociala medier så har jag ex antal inbjudningar till Pinterest – det hetaste inom sociala medier just nu! Titta förbi min blogg så kan du läsa mer ifall du vill ha en inbjudan. Passar din blogg utmärkt. MVH Rossanna

2012-02-07 @ 17:48:24
URL: http://rossannas.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0