New Shoes.

Jag är så jävla glaaad! Idag efter jobbet så åkte jag och Kaka hem till hans mamma med familj och hälsade på. Vi fikade och mös i solen. De hade besök av Johans bror med familj så det var jätte roligt att träffa dom oxå. Helt plötsligt så säger Kakas mamma att hon har ett par skor som hon inte kan ha och undrar om jag är intresserad av dom? Då hon har sjukt bra smak när det gäller både kläder och inredning så vet jag redan att det kommer att vara ett par snygga skor. Och mycket riktigt! Hon kommer upp från trappen med ett par skor som jag bara dör för! -Du får dom! AAaaaaah! Väldigt länge så har jag letat efter ett par kilklackisar som ser "klumpiga" ut Alá Fashion style men som fortfarande inte är för höga! Hittills så har jag inte hittat dem någonstans. Alla jag sett har haft något som jag inte tyckt om! Sen kommer världens bästa svärmor med ett par skor och då inser jag att det är ju för fasen DOM jag har letat efter! Jag älskar dom redan och de är varmt välkommna in i min klädkammare! ♥

(skorna är från scorett)


Tack världens bästa A-L! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jisses vilken svärmor! Henne får du hålla hårt i..! :)

2011-05-16 @ 13:22:55
URL: http://jennystoa.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0