Sista Mars.

God morgon! Här har vi haft en lugn och skön morgon. Har precis gjort mig i ordning och tänkte svänga ner på stan en sväng innan jobbet. Måste hitta något att ha på mig till i helgen. Ska nämligen på dop på lördag. Och inte vilket dop som helst. Vincents dop! Världens finaste lilla kille ska döpas. (Hans mamma Katta och min mycket goda vän har en blogg, sådeså). Jag äger ju typ bara svarta kläder nu för tiden. Hur tråkigt? Så har bestämt mig för att hitta något vitt eller i färg. Kan ju inte gå helsvart till ett dop! Daaaah. På kvällen på lördag så är det dessutom fest hemma hos Ann. Och där är det oxå kläd-vals-kaos. Solen skiner, himlen är blå. Men det är lite kallt ute idag! Kan man ta skinnjackan tro?



Ha en fin dag ♥


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0