Pokerproffs och såna grejer.

"God morgon"! Jag tvingade mig själv att sova ut idag. Har vaknat titt som tätt från klockan sju. Dessutom så dog Kakas iphone igår så vi var tvugna att ställa min klocka i morse. (Så alla ni som försöker ringa honom på mobilen lär ju få försöka ett tag - ring till hans jobb eller på min). Har dock sovit som en gud under natten. Drömt massor av konstiga saker som vanligt. Har funderat på flera gånger att ha en "drömbok". En sån som man skriver ner lite snabbt varje morgon om vad man drömde på natten. Herregud! Det skulle bli en riktigt creapy och weird bok i såfall.

Maria skrev sms precis när jag höll på att falla in i den där sköna sömnen sent igårkväll. Hennes Viktor är på Malta och spelar pokerturnering och det gick och titta på honom live. Sånt är ju lite spännande. Så jag drog upp Kaka oxå och sprang till datorn. Där satt vi en stund och självklart så tog jag några halvkassa bilder på vårat pokerproffs.



Nu Viktor ser du till att vinna och hålla dig kvar till finalen på Söndag! Good luck! Och är du en pokerintresserad person så finns det en grym sida som heter pokerlistings.se där du kan läsa om olika pokerevent, strategier och om olika pokerrum. På sidan kan du även lära dig hur du spelar poker. <----länk Yeeey!



Tips tips!




Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

oh spännande, hoppas han vinner! :D

2011-03-11 @ 11:57:38
URL: http://emmasays.se
Postat av: sevendaysaweek

sv: jaaaa!!!

2011-03-11 @ 12:30:58
URL: http://www.sevendaysaweek.se
Postat av: Sanna

Spännande! Vet du om de kommer nå mer som man kan kika på? Jimmie undrar :)

2011-03-11 @ 13:12:59
URL: http://sannalarssons.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0