Hej.

Dagens låt.

Veronica Maggio - Jag kommer


Alldeles snart så ska jag och Willen ta en promenad ner till Maria på lunch. Kristin kommer oxå med sin nykläckta lilla bebbe (som inte har något namn än, så än så länge så är det bebbe som gäller). Jag är så jäkla sur. Frisören igår har i princip förstört mitt hår. Det är alldeles torrt och står åt alla håll. Men ska vänta med att tvätta det tills i morrn. Då ska jag göra i ordning det på mitt vis så får vi se hur det ser ut. Fick Sms av mamma i morse (inatt) och hon och pappa är framme i Thailand nu. Underbart! Kan ju inte låta bli att längta tills vi åker i sommar.



Kommer inte säga nå mer att motivationen till bloggandet är tillbaka för då försvinner den väl igen! Men ni märker ju ganska tydligt att mitt bloggsug har kommit tillbaka senaste dagarna. Hoppas det är här för att stanna. Känns så!

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: sara

Åh, thailand! Va härligt, vi var där i december, längtar tillbaka hela tiden =)

2011-03-10 @ 11:48:14
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jobbigt när motivationen sjunker... keep it up! Sjukt fin blogg!

2011-03-11 @ 14:43:05
URL: http://michelleewegert.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0