Fredagsmys med kusin.

Har precis kommit hem. Var ner på stan en sväng med hela apoteket i väskan och träffade min fina kusin Jessica. Det var verkligen hundra år sen. Satt i nästan 4,5 timme och pratade om allt mellan himmel och jord. Fan att hon har flyttat till Göteborg. De som jobbade på fiket trodde väl att vi skulle bosätta oss där eller nåt. Jätte mysigt verkligen! Såklart så är det snöstorm idag. Den första dagen som jag orkar ta mig ut genom dörren på grund av den här jäkla förkylningen. Man känner sig verkligen som en man när man hostar oxå. Fy!




Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Vad fin du var!

2011-03-18 @ 20:39:35
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Emma

Ja tänk om man kunde klicka "gilla" hur många gånger som helst.. då skulle jag nästan överväga att skaffa facebook :)



krya på dig!

2011-03-18 @ 20:58:01
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0