Den här helgen.



Igår så fyllde ju Willen år och det skulle naturligtvis firas alá Wilgot style. "Dukad" födelsedagsfrukost serverades innan vi skulle åka ner till en tennisbana som vi vet brukar vara öppen. Perfekt tyckte vi. Där kunde vi "stänga" in oss och kasta boll. Den var låst!! Brukar den aldrig vara annars. Hittade en annan plats och Willen sprang som bara den medan Kaka och jag kastade hans favoritleksak. Fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka...osv. Han bara flög fram! Det är så underbart att se honom springa sådär. När vi var klara så tog vi våran grusiga vovve och åkte vidare hem till Kakas mamma. Där gräddades det våfflor. Medan maten förberedes så slängde jag ner Willen i badkaret. Det var en hel sandlåda som ramlade ur pälsen. Och jag märkte oxå att han hade ont i ena tassen. Det blödde även lite och när jag tittade närmare så visade det sig att han rivit upp BÅDA "tummarna" på framtassarna. Han verkade inte bry sig speciellt mycket så vi lindade den som var värst och sen lekte han på som vanligt, fick smaka våfflor och fick även present av Ella. Sen när vi kom hem så sköljde jag såren med koksalt och satte på tratten så han inte slickar, det kan lufta och det läker snabbare. Stackars liten! Sen sov han hela kvällen medan Kaka och jag åt chips och spelade supermario. Natten var lite jobbigare. Märkte att han var uppe flera gånger och vet inte hur många gånger jag vaknade av att det låg en tratt över ansiktet. Men hur skönt kan det vara egentligen att sova med en tratt runt huvudet så jag förstår honom. Han verkar dock lite piggare idag. Vi har precis varit ute på en lagom lång promenad i solen.



I morse studsade vi upp och gjorde frukost. Sen blev det frubba till Supermario.



Just nu så ligger tråkKaka och tittar på tråkBandy. "Men det är ju en sån viktig match". Själv så ska jag städa lite och sen tänkte jag baka frallor. I kväll blir det hemmagjord soppa och nybakade frallor är det tänkt.

Tjipp.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Stackarn o skada tassen på födelsedagen, o så söt! :)

2011-03-20 @ 15:54:13
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: Jennie

SV ; det var så lite så. ingen orsak alls.

2011-03-20 @ 16:11:04
URL: http://doublevision.spotlife.se
Postat av: Sara

Stackars liten. Men verkar som han fick en bra dag ändÅ =)

2011-03-20 @ 16:35:33
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Jättefina bilder:)

2011-03-20 @ 17:31:01
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Men oj så fint ni verkar ha det:)

2011-03-20 @ 20:00:12
URL: http://heavyhorses.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0