Dagen efter min dag.

Hej på er! Här i Vässan så skiner solen och det luktar vår! Känns underbart. Vilken födelsedag jag hade igår! Först bakade jag tårtor under dagen, fick överraskningsbesök av världens bästa Maria och sen kom släkten på kvällskvisten. Fick otroligt fina presenter och verkligen älskar när alla är samlade! Vi fikade, frossade av mina tårtor och hade jätte mysigt. (Ni kommer att få se bilder på mina presenter inom kort). Men något som jag kan berätta redan nu är att mamma och pappa hade gått ihop med Kaka och hans mammas familj och köpt en GRYM datorskärm till mig. En sån som är gjord för att redigera foton i. Så sitter vi den nu! Vilken jävla skillnad det är! MAN SER bilderna jätte tydligt. Sååå bra! Den kommer vara väldigt användbar när jag så småningom går min utbildning. (Tummen upp). När alla hade åkt så gjorde Kaka i ordning ett bubbelbad och hällde upp två glas vin. Sen satt vi på varsin sida av badkaret i nästan två timmar och pratade. Såg ut som två russin efterråt. Så fruktansvärt mysigt! Jag hade en helt okej födelsedag som ni hör! :)

Här är bilder på mina tårtor som jag bakade.


Idag ska jag iväg och jobba hos Alex. Första gången sen jag sa upp mig. Lillen ♥


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilka tårtor!! :) Låter som en helt fantastisk dag dessutom. Med bubbelbad, presenter, familj och överraskningar. Härligt! :)

2011-03-09 @ 08:26:16
URL: http://evacarolinen.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0