Buda på kända filmprylar.

I början av april så ska 1000 samlarsaker auktioneras ut i Hollywood. Allt från olika kända filmer eller shower. Varför inte passa på att införskaffa den paljettprydda kavaj och handske som Michael Jackson bar under Billie Jean-turnén? Hade jag varit något av en miljardär så hade jag lätt budat på Titanic målningen, Britney Spears bodyn och Michael Jacksons kavaj och handske. Kanske även svärdet Excalibur bara för att tjäna lite pengar i framtiden! :)

Här är några av grejerna som du kan buda på:
(Textfakta: Aftonbladet)




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag skulle kunna tänka mig bilden från Titanic faktiskt . Fast inte för några såna drömsummor :)

2011-03-10 @ 09:53:24
URL: http://saaraaaa.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0