Överamerikaniserad?

Har precis legat och tittat på "Flickan som lekte med elden". Det är säkert 511 gången som jag ser den. Det är därför det är en sån bra "jag är sjuk - film" eftersom man inte behöver koncentrera sig det minsta. Man ligger lixåm bara och slökollar. Under filmens gång så kom jag på att snart borde ju den amerikanska versionen komma ut? Var såklart tvungen att söka på den direkt. Och fick upp denna virriga trailer...



... Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att jag hade mer ont i huvudet efter än innan jag tittade på den! Får se hur de ska lyckas göra en ny version på den redan perfekta versionen?

Kommer den att vara överamerikaniserad tror ni? Jag blir lite sur över att "Lisbeth Salander" är toppless på affishen till filmen!? Hon hatar ju män och är ju inte direkt någon som gärna skulle flasha brösten sådär. Lite överamerikanskt bara det tycker jag! Att hon direkt ska få någon slags sexappeal. Det hade ju varit bättre om hon hade haft sin svarta nit-skinnjacka eller nåt i stället? Hmmmm...!




Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0