18 juni.

Mår ännu lite bättre idag och har faktiskt orkat tagit en dusch! (jädraranamma!). Riktigt skönt!! Men efter duschen så var jag tvungen att lägga mig ner igen. Blev helt slut av det lilla. Hostar som en tokis och allt man stoppar i munnen smakar beskt. Har knappt någon röst heller. (Yeeey!) Jag är inte riktigt frisk än. Kaka är oxå sjuk fortfarande. Vi har varit sjuka tillsammans hela tiden. Men han är lite piggare än vad jag är nu. Tycker så synd om Wilgot! Får sån ångest när han inte får utlopp för sin energi! Tro mig, han har ganska mycket energi! Tror jag ska slå mig ner i köket sen och köra lite "klicker-lekar" med honom senare så han får göra någonting annat än att ligga och slicka mig i pannan. Söka lite godis och träna lite tricks. Lillkillen ♥



Så tråkigt oxå lilla Ella att vi inte kan komma på ditt Tecknings Vernissage idag!
Hoppas de andra ger dig massor med beröm och många kramar! ♥

Sen var det Modeflickan mingel i Sthlm igår! Underbara Jessica och Jenny som ordnat så fint! Så tråkigt att jag inte kunde komma! :( Hoppas ni hade en sjukt rolig kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Vilken söt vovve!!! =)

2011-06-18 @ 15:36:23
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Malin

Helt klart den basta varianten av strepsils. Finns ju alla mojliga nu (hallon-lakrits och mint och allt vad det ar) men den ar bast!

2011-06-19 @ 01:17:44
URL: http://piccadillytears.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0