Sista natten på Koh tao.

Idag har vi badat och solat hela dagen. Kaka och jag har skrattat så mycket så vi har ont i magen. Var ute och käkade nyss. Åt en jätte god pasta med spenat och färsk sparris. Väskorna är packade för att i morgon efter frukost så beger vi oss till Hua Hin. Det blir 1,5 timmes båtfärd och sen 4 timmar med buss ungefär. Fyfan! Ser inte alls fram emot bussresan. Avskyr att åka buss utomlands. Hoppas de har Ac. Sen kommer vi att tillbringa två nätter i Hua Hin innan vi åker vidare mot Bangkok för shopping i två dagar innan vi åker hem. Kan inte fatta att vi bara har några dagar kvar här nu. Känns lite motigt att åka hem faktiskt. Tillbaka till vardagen! Har saknat Wilgot som fan idag! Det är så mycket hundar här och varenda en får mig att tänka på honom. Vet dock att han har det bra! Idag så har väl Maria hämtat honom? :) Hoppas det kommer att gå bra för er. Och att han är snäll!...



Skriv en kommentar eller två era tråkmånsar!

Later.


Kommentarer
Postat av: mary eckemark

jag har kommenterat i alla fall!

wille-pille här nu! :)

ha så mysigt!

2011-07-25 @ 18:35:07
Postat av: Anonym

Har du ringt mig idag?!

2011-07-26 @ 21:32:22
Postat av: Anna lena

Hej på er! Jag har varit inne här allt som offtast för att få uppdateringar om hur ni har det ( jag får ju lite via SMS o telefonsamtal oxå) men njuter av att se att ni har det så bra:-) vi åker från italien imorgon torsdag för att vara hemma antingen lördag eller söndag! Wilgot har skött sig som den prins Han är den tid Han spenderat med Amanda . Nu ses vi snart! Kram på er

2011-07-27 @ 12:13:19




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0