Paradiset.

Nu mina vänner så har vi hamnat i paradiset tror ja bestämt! Vi bytte hotell idag och åkte till andra sidan ön. Och det är så otroligt vackert här! Just nu så sitter jag på en solstol och bloggar med havet rakt framför mig. Har inte kunnat blogga på någon dag då internet inte har funkat. Men allt är bra med oss och vi har KANONväder!



Det kommer fler bilder sen! Har jätte dåligt med batteri på datorn.

Måste även rekomendera min bok som jag läser här nere...! "I det tysta"...! Riktigt bra! Och hemsk!



Hörs sen...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom där bilderna är som på reklam!

2011-07-18 @ 10:42:16
Postat av: Sara

Åh vad härligt det ser ut. Har också läst den boken för några veckor sen. Mycket bra men hemsk.

2011-07-18 @ 13:32:53
URL: http://saaraaaa.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0