Ovanligt många besökare.

Hej hopp gummi s****!

Hur har ni det i värmen? Idag har jag haft ovanligt många besökare trots bristen på inlägg? Dock så har jag ingen aning om varför? Kanske någon av mina fina läsare kan tala om det för mig? Playstationkontrollen har suttit fastklistrad i mina händer nu på eftermiddagen/kvällen och jag kan inte med ord beskriva hur roligt "Little Big planet 2" är! ;) Ni bara måste prova! Idag har jag även fortsatt ladda inför resan. Plockat fram lite fler grejer...! (Kommer få plocka bort hälften sen när det åker ner i väskan!). I helgen så var det ju Power meet här i Västerås och det var en lika stor grisfest som vanligt. Några fina bilar var det ju såklart.... för dom som är intresserad av sånt! Självklart så är känslan över Västerås rolig när det är Power meet med tanke på att folk kommer ut! Det händer något! Men som ni har förstått vid det här laget så är jag inte så förtjust i själva grejen. Vi satte oss i allafall i ett dike och kikade lite på "bilarna" och träffade några vänner i fredags. Det var riktigt trevligt. Gick hem ganska tidigt med tanke på att jag skulle jobba hela lördagen....!



På lödagen sen så jobbade jag tillsammans med Jossan och Ajlin. Vi hade riktigt bra med folk. Så pass så att jag fick jobba över en halvtimme. Gjorde om lite i butiken och rea-varorna flög över lokalen så som folk attackerade dem. På kvällen sen så åkte jag, Kaka och Wilgot hem till Kakas pappa och grillade. Myspys! Pratade om resan och hade det allmänt trevligt. Åkte hem tidigt. Kollade på film och somnade relativt tidigt. (Pensionär).

I morrn så drar jag, Kaka, Maria och Viktor iväg och badar om det är fint väder! Hoppas ♥

Kommentarer
Postat av: MPIC [mpic.blogg.se] - foto & vardag

vilken fin blogg du har! har du lust att följa varann på bloglovin? :)

2011-07-11 @ 14:45:39
URL: http://mpic.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0