Koh Tao.

Nu har jag antligen hittat en dator som har nagolunda internet. Tyvarr sa kan jag inte uppdatera med nagra bilder!Vilket ar valdigt synd..! Vi kom till Koh Tao igar pa dagen och har hamnat pa ett jatte fint stalle som ligger mitt i djungeln kanns det som. Vi bor i en liten stuga med terass i ett litet omrade mitt i skogen. Restaurangen serverar otroligt bra mat och stranden ar jatte fin! Dock sa hittade jag och Kaka varldens storsta spindel pa min kudde precis innan vi skulle ga ner till havet i morse. Och nar jag sager varldens storsta sa tror ni sakert att jag overdriver...! Men icke! Den var verkligen sjukt stor! Den lag och gomde sig bakom min kudde och bredvid min bok! Fick tag i boken med hjalp av min snorkel tillslut (haha) och sen forsokte Kaka sla ihjal den...! Det gick inte sa bra! Nu har de baddat om och forhoppningsvis sa far vi lite somn i natt trots tankarna pa monsterspindeln! Idag ar det heller ingen vanlig dag! Idag sa fyller namligen Kakas pappa 50 ar och vi borjade fira redan i morse med sang, paket, vin och frukt innan frukost. Grattis varldens basta svarfar! Du ar vard den basta fodelsedagen som man kan fa! Forovrigt sa mar alla bra forrutom Alex som har feber stackarn. Men ar pa battringsvagen och forhoppningsvis sa kan han vara med i morgon igen. Har sett att det har tokregnat i Vasteras och att vagarna ar oversvammade! Verkar ha varit ett riktigt ovader...! Hoppas allt ar bra med alla! Nu ar det snart dags for middag!

Kram pa er!


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0