Dagen före avfärd.

Här har det packats som sjutton hela dagen. Mamma var här en sväng nu på kvällen oxå. Hjälpte henne med hennes ögonbryn. Dom blev jätte fina! Min fina mamma! ♥ Just nu så är det fotbollskväll här hemma. Närmare bestämt för Kaka och Willen. Jag gör en massa andra saker. Är inte så fotbollsintresserad direkt. Tycker mest synd om hon som har skavsår och inte kan vara med. Hon som Kaka tycker är störtlöjlig.



Klippte Wilgot idag oxå! Herregud! Det tar sån tid! Men lillen är i allafall några hårstrån färre och kan nu vara ute och leka utan att bli för varm när vi är iväg. Det känns bra i mitt lilla vovvehjärta!

Vill passa på och hälsa ett STORT grattis till min fina vän HANNA (hipphipp) som fyller år idag oxå! ♥ Tråkigt att jag inte hann närvara vid födelsedagsfikat nu ikväll....! Hoppas ni andra hade det jätte mysigt!




Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0