Jag är verkligen toktrött idag! Jag har så...

Jag är verkligen toktrött idag! Jag har så kort stubin nu känner jag! Det här är verkligen tröttaste perioden på året för mig. I väntan på våren. Det är precis som att man samlar alla krafter tills vår känslorna kommer och man blir alldeles fylld med energi! I morgon sätter jag igång med träningen på allvar. Har ett bokat möte i morgon förmiddag! Målet med träningen är förbättra kondition, mer tränad kropp och stärkta axlar och rygg som jag börjat få riktigt ont i. Då jag dansat hela mitt liv så har min hållnig alltid varit väldig bra! Men nu??? Känner mig som en vandrande banan emellanåt. Det ska vi göra något åt:) Ska bli riktigt skönt att sätta igång!! Nu ska jag jobba lite.... (skickat från iphone4)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Känner igen det där med axlar rygg och hållningen, vad hände liksom!??

2011-01-12 @ 11:41:42
URL: http://thesanny.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0