20110114.



Idag
har jag en sån där dag då jag bara glider omkring. Har legat i sängen länge och kört "Top Model" maraton, säsong 15. Snacka om att helt rätt vann! Ann är ju bara så sjukt cool. Helt udda, jätte lång och otroligt coooool!



Willen har i princip sovit sen igår då vi hade en mer aktiv dag. Han ligger nerborrad i täcket så fort han får chansen och snarkar, sparkar i luften eller ger ifrån sig något annat konstigt ljud. Undrar vad han drömmer?! Han har varit ute ett par gånger idag bara och skällt lite på brevbäraren, thats it! Jag håller på och laddar upp för jobb. Ska jobba ikväll och hela dagen i morgon. Tycker dessa 13 timmars pass som vi kör på helgerna är totalt världelösa måste jag säga. Det är helt enkelt för länge med tanke på det jobbet vi gör! Tror inte att Alex får ut speciellt mycket av dem heller. Man blir ju bara slö efter ett antal timmar. Hade varit bättre om vi hade bytt av varandra efter halva och behållit energin i stället under hela passen. Men men, så tänker tydligen inte vissa däruppe på kontoret. Jag har dock bestämt att Kaka och Willen ska komma och träffa mig och Alex en sväng i morgon på en promenad. Funderar även på att ringa till mormor som bor ganska nära och gå dit på en fika.

Ja ni hör ju. Energin brukar dock få sig en kick när jag ser Alex underbara skratt när jag kommer :)

Kristin hörde av sig idag och ville att jag skulle fota henne och Tilda. Kristin är nämligen med barn och ska ha nu i februari. Jag har blivit lite av en "mamma fotograf" då jag fotade Katta och Verro i höstas innan Katta fick barn.



Så var det dax att.....borsta håret...!

Later.


Kommentarer
Postat av: Emma

JÄTTEGÄRNA! :)

2011-01-14 @ 17:33:49
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Katta

wweeii värsta stora kortet! på mig lixom! Haha!

2011-01-15 @ 00:02:38
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0