Allt hår i en hårnål.

Hej på er! Viken konstig natt jag har haft i natt. Vaknade klarvaken kl 04.00 och kunde absolut inte somna om. Sist jag tittade på klockan innan jag äntligen kunde sova igen var kl 06.30. Efter ett tag somnade jag och sen sov jag till tio. Ska kanske till syrrans lägenhet idag igen och hjälpa till. Om jag hinner. Känns som att jag har tusen saker här hemma som jag måste göra. Det behöver tvättas, dammsugas, torkas golv, dammas... ah, you name it!

Här är ett litet bevis till mina vänner...



Linas lägenhet är verkligen så mysig. Det får mig att tänka tillbaka när jag hyrde min första egna lägenhet. Allt plock och pyssel. Alla nya tallrikar från Ikea och längtan efter att äntligen få sova första natten i nya lyan. Guu va jag skrattade igår när mamma, Lina och jag höll på. Snacka om att vi alla tre har samma temperament. Blir sura och skämtar om vartannat. Sen slutar det alltid med att vi alla tre kommer in i någon fniss-period och skrattar åt precis allt så att vi håller på och kissar på oss. Willen var med som sällskap...



Nähä, dags att sätta igång här då...

Later.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0