13 januari 2011.

Hej på er! Idag vaknade jag runt nio och låg och slappade ett tag. Åt frukost och sen gick jag och Willen ut på en rejäl promenad. Vi gick förbi mamma på jobbet och åkte med henne sen då hon slutade tidigare idag. Var och handlade lite på Ica där jag stötte på fina Maria som jobbar där. Sen var det hem och göra lunch. Älskar verkligen lediga dagar när man har energi. Hanna kom förbi en sväng och hämtade tallrikar som legat kvar här sen julfesten oxå. Hon var bruuun! Har varit utomlands i två veckor. Lyxfia! Gjorde tonfisksallad till lunch. Det finns nog inget godare att äta till lunch än en riktig hemmagjord tonfisksallad. Det är ju inte direkt så svårt! Men det blir så gott när man verkligen har i allt som man gillar! (Otippat va). Snabb resumé av min dag hittills...!



Later.




Kommentarer
Postat av: Maria Eriksson

Ninnie: jag kom på nu att jag skulle ju ha frågat dig om nyårsbilderna...och om du ville ha de jag har från min kamera?Hör av dig om du vet ett smidigt sätt att byta bilder med varandra..kram så länge

2011-01-13 @ 17:20:35




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0