Piggelin.

Hejhoppgummisn***!

Kuljul! Jag hade skrivit ett jätte långt inlägg. Sen tryckte jag på något så allt försvann! Grrrrrrrrr. Orkar inte skriva om allt. Dock kan jag berätta att jag varit uppe sen klockan tio och städat som sjutton här hemma. Torkat, dammsugit, tvättat, torkat golv osv. Så underbart att vakna upp och vara pigg en solig lördagsmorgon. Kaka gick precis iväg och skulle träffa grabbarna. De ska fira Virrepirre som fyllde år igår. Vi tjejer kanske ska ses senare för ett par glas eller så blir det en mysig tv-kväll med samma sällskap. Det återstår att se. Willen ligger just nu och chillar i solen som lyser in genom sovrumsfönstret medan jag ränner omkring här hemma.




Kommentarer
Postat av: Caroline

Det låter som en trevlig kväll oavsett! :) Vad är Willen för ras? Har för mig du sagt det men jag har nog glömt :/

2011-02-19 @ 15:48:38
URL: http://evacarolinen.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0