Undrar hur...

... många gånger jag har loggat in här för att skriva ett dagens första inlägg nu. Har verkligen ingenting roligt eller inspirerande att berätta idag. Solen skiner, himlen är blå, vad det är skönt att leva då! MEN det hade varit bättre utan all snö och kylan. Har suttit och tittat igenom lite gamla bilder här på datorn. Och har ju sååå mycket vår bilder från förra våren. Man blir ju sååå sugen på sol och vårkänslor då. Var ute med Wilgot. Bara de att pölsa på sig tio kg kläder för att gå ut en sväng. Tänk i vår/sommar när man bara behöver ha ett par shorts och en tröja. Underbart!



Dessutom så krånglar min dator idag. Så även om jag skulle vilja lägga ut hur mycket bilder som helst för att fylla ut detta halvtråkiga inlägg så tar varje bild åååååår att ladda upp. Så ni får nöja er med en "jag är ute och går i sommarsolen"-bild än så länge.

Hoppas ni har en härlig dag!


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0