Söndag.

Jag är bakis! Men det är det absolut värt! Tänk vilka bästa vänner jag har. Vi hade jätte mysigt igårkväll. Först vandrade jag och Willen hem till Ann där det bjöds på jätte god mat. Delade på en flaska rödvin som jag hade med mig och som mamma köpt och tipsat om. Det var supergott! Tack mamma! Sen flyttade vi oss till soffan och kikade på Melodifestivalen och åt chips. (ALLA LÅTAR SOM VAR DÅLIGA GICK VIDARE! SVENSKA FOLKET HAR HÖRSELPROBLEM). Willen roade oss med sina konster och tricks. Sen kom Maria och plockade upp oss när hon slutade jobbet runt tio. Vi droppade Willen hemma och åkte vidare hem till Maria alla tre. Där hemma såg det ut som om en mindre orkan angripit lägenheten ungefär. Dock var det väldigt väntat då grabbarna hade haft killkväll och firat Viktor med pizza, öl och tv-spel. Vi slängde ihop alla burkar och skit i påsar och satte oss sen vid köksbordet. Tanken var att vi skulle ut och ta ett glas någonstans men tre flaskor vin senare så satt vi kvar på samma stolar och klockan närmade sig halv tre på natten. Jag älskar att umgås med mina vänner. Jag älskar när vi pratar om livet och om allt som händer runt omkring oss. Jag älskar när vi är så inne i något så vi glömmer bort tiden. Vid halv tre/tre så tog Ann och jag en taxi tillsammans då vi bor åt samma håll. Och kvällen var fulländad.

Hittade en grön kajalpenna som jag fått i Modeflickan-goodiebagen.




Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0