Glad alla hjärtans dag!



(Bilder tagna från weheartit.com)

Undrar hur många gånger idag som jag har tänkt skriva Glad alla stjärtansdag! Men sen insåg jag att jag är 25 år, inte 5. Denna dag är extremt stor för vissa och för andra (som jag) tycker den är väldigt överskattad. Jag är inget stort fan av alla hjärtans dag om jag ska vara ärlig. Jag uppskattar mer att man är romantisk, ger komplimanger och gör mysiga saker tillsammans lite när som helst i vardagen i stället för på en förbestämd dag. Det blir så otroligt krystat att sitta och titta varandra djupt i ögonen över ett bord med tända ljus och säga hur mycket man älskar varandra BARA för att det är alla hjärtans dag! Jag säger det hellre när han minst anar det och skämmer  bort varandra en helt vanlig onsdag när inte hela Västerås restauranger är fullsmockade med kärlekspar. Det är inte direkt så att jag skulle ge onda ögat åt Kaka om han kom hem med en ros idag. Men jag skulle bli lika glad och smickrad vilken annan dag som helst för samma gärning. Det är lite så jag menar!

Nog pratat om det! Idag är det strålande sol och jag ska snart ta en långpromenad iväg till Alex dagis för idag är det bad som står på schemat. Efter badet blir det en lika lång promenad hem igen.

Ha nu en underbar dag så hörs vi lite senare!


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:.

happy happy V day !

2011-02-14 @ 15:20:33
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0