Sluta blogga?!

Har precis varit hemma hos mamma och pappa på jätte god mat! De är äntligen hemma från Italien och vi hade inte setts på fem veckor! Otroligt! Jag som brukar prata med mamma minst en gång per dag annars..! Ska gå och lägga mig nu, en ny jobbardag i morrn. Och bara för att informera alla som tänker komma dit.... DET ÄR INTE PRISET PÅ DEN RÖDA LAPPEN SOM GÄLLER! DET ÄR 70% PÅ ORDINARIE PRISET. Så nu vet alla det som tänker komma dit och fynda i morrn. Det är nämligen bara helgen kvar, sen försvinner vår 70% rea. Kan ju vara bra att veta innan så man slipper se en uttråkad personal om man ställer den frågan det vill säga. Annars så är vi så glada så!

Sen till det här med rubriken då....! Ska jag sluta blogga? Den tanken har slagit mig. Just nu är det mycket som händer i mitt liv och som jag inte känner att jag vill dela med mig av här på bloggen. (Just nu i allafall!) Alltså så känns det ungefär som att jag döljer något för er när jag skriver mina inlägg. SEN känner jag att när jag väl engagerar mig och skriver långa och bra inlägg så får jag inte en enda respons tillbaka. UR TRÅKIGT! Jag har tillräckligt med läsare för att folk ska kunna tycka och tänka i mitt kommentarsfält. Det är supertråkigt när jag inte ens får någon respons när jag frågar er saker?! Varför? Sen tar det väldigt mycket tid att försöka skriva och komma på ca 4 inlägg om dagen, så som jag vill blogga! Och då jag inte får någon som helst respons från mina läsare så tappar jag helt intresse till slut! Så..... ska jag sluta blogga? Eller ta en paus? Jag ska fundera lite på den....! Nu ska jag sova! God natt folket...! ♥


Kommentarer
Postat av: ANN

Nej du ska självklart blogga!! Så att jag kan hålla koll på dig :) Jag kommenterar typ aldrig men läser din blogg varje dag! <3

2011-08-13 @ 18:30:35
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig, kram.

2011-08-13 @ 20:46:00
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej sluta inte, jag gillar verkligen din blogg! Kram (Veronikas kusin) Elin

2011-08-14 @ 07:57:37
Postat av: Verro

Nej nej nej. Sluta inte. Det är ett ganska jobbigt projekt att kommentera ibland. Man vill gärna säga några ord men tycker blogg.se borde göra om hur det funkar så det blir lättare. Men sluta inte:) puss

2011-08-14 @ 09:36:34
URL: http://weronica.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Neeej sluta inte,bloggen e toppen! Tänkte passa på å höra hur den där nöt-sprutan funkar? å vad den hette? tack å hej!

2011-08-14 @ 19:31:20




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0