En megasnabb uppdatering innan jag ska ut ...

img_7715 (MMS)

En megasnabb uppdatering innan jag ska ut och jobba...! Var hemms hos Kakas mamma igår på mat och sen delade vi ut alla Thailandspresenter som vi köpt! Alla blev jätte glada!:) Kul!! Tog en taxi hem runt tolv då jag vad lovat att fixa ny musik till jobbet idag och tänkte hinna göra de innan sängen. Gick fort och idag har vi massa nya bra låtar att digga till!:) Sitter och dricker en Ramlösa ananas!! Sjuukt god! (Apropå ingenting)! Någon stackare har hackat sig in på min Facebook oxå! Måste ha varit roligt! Tydligen någon i Washington USA?! Fick byta lösenord så nu funkar den igen! Ha en bra dag nu!!<3


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0