Det är inte lätt när det är svårt.

Fyfan va irriterad jag var på jobbet idag. I måndags så packade jag upp 25 kartonger med höst och vinterjackor..! Det tog aldrig slut. Svetten rann och när jag bara hade tre kartonger kvar (trodde jag) så hittade jag ytterligare 6 kartonger...! Och dom jackorna var inte ens snygga. - Och ful är du oxå! Sa jag högt för mig själv. Idag tog jag på mig att packa upp ytterligare några kartonger med jackor. Herrjackor. Sånt som måste göras. Då vi har haft rea i princip hela sommaren så är det otroligt mycket kartonger nere på lagret så det är svårt att få ordning på allt. Så idag blandade jag såklart ihop två svarta jackor. De ser nästan exakt likadana ut men den ena har tryck-knappar istället för vanliga knappar. Vi hann både ringa till butikschefen och kundtjänst för att vi trodde att vi fått för många av samma jacka. Men det var olika, såklart. Så jävla sur var ja. Dessutom så började det ösregna precis när jag sätter mig på cykeln och ska åka hem. Såklart, tänker man då. När jag kom hem så gjorde vi tonfisksallad och nu tänker jag lägga mig i sängen med Kakas ipad, moffa katzen Pfötchen lakrits och kolla på The Killing!



I morgon är en ny dag med nya tag ♥


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Okej :) Förståeligt!



Du hade verkligen en jättesöt header, supersöt hund! längtar tills vi får hem våran lilla skrutt! :D

2011-08-18 @ 21:10:22
URL: http://liivahliin.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0