Borta bra men hemma bäst.

Hemmaaaaa!! I natt så kom vi hem till Västerås igen. Vilken resa vi har gjort! Känns helt overkligt att vara hemma igen. Flyget gick faktiskt ganska bra. Mellanlandade i Wien efter 10 timmar och sen ytterligare 2 timmar från Wien till Arlanda där Kakas mamma och Johan stod och väntade med Wilgot ♥! Ååh va vi hade saknat honom! Han blev så himla glad över att se oss igen och när vi kom hem och stod utanför porten så kunde han knappt vänta på att få komma in. När vi väl kom in i lägenheten så sprang han igenom hela lägenheten och viftade på svansen och skällde. Sen däckade han totalt mitt på sängen och låg och snarkade. Haha! ♥

Jag och Kaka utanför skytrain i Bangkok


Den här resan har varit helt magisk.
Vi har haft så otroligt mysigt! Tyvärr så såg jag nu att kameran som vi hade med oss var lite sämre än jag väntat mig. Vissa bilder är riktigt suddiga osv så ska vänta lite på att få bilder ifrån Kakas familj innan det kommer att publiceras fler på bloggen. Tuuuuur dårå att jag i Bangkok hittade ett pangpris på min nya kärlek. Say hello to my little friend....





Jag har länge funderat på att köpa en kompakt systemis i stället då det passar mitt fotointresse bättre just nu. Den kan jag ha med mig överallt, fota mer och endå pilla med inställningarna som jag vill! Därför passade en Canon G12 mig suveränt just nu. Ska sälja mig Sony a200 nu tillslut så om någon är intresserad så maila mig på [email protected].

Här är lite bilder från hemresan igår i allafall..




Höhö


Willen ligger fortfarande och sover som en stock...! Jag ska ta och börja tvätta lite nu.

Hörs sen.





Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0