Dentjugoåttondeapril.

I morse så vaknade jag tidigt. Sen åkte jag ner till gymmet för att möta upp Maria. Vi körde ett rejält gympass. Så otroligt skönt efterråt. Men herre vad jag kommer ha ont i kroppen i morgon. Älskar träningsvärk dock! (Kommer jag antagligen inte säga i morrn). Sen åkte jag hem och duschade och plockade upp Willen. Resten av dagen tillbringades hemma hos mamma. Vi åt jätte god lunch, drack kaffe, solade och sen färgade och plockade vi hennes ögonbryn. Hon blev så snygg så! Det är inte så tråkigt att sitta på mamma och pappas terass med en kopp kaffe i handen och njuta av solen. Gött mos!



I morgon efter jobbet så ska jag, Kaka och Willen på Willens första agility lektion. Ska bli super spännande! Kommer att hålla på i två timmar varje fredag. Och han kommer antagligen tycka att det är sjukt kul! Och grym kommer han va! När vi satt förra söndagen och tittade på en agility tävling så satt Kaka hela tiden och sa: - hö! Den där hunden suger ju! - Shit vilka korta ben! - Den där hunden skulle Wilgot springa om på en tass....osv. Haha! Vi får väl se. Huvudsaken är att han får utlopp för sin överskottsenergi som ingen verkar kunna ta kål på. Och att det är roligt! ♥

På lördag (valborg) så åker Kaka och jag iväg till Norrköping för att bo på hotell och se Eldkvarn! Kaka älskar Plura så han fick två biljetter till deras konsert i julklapp av mig. Ska bli jätte mysigt att få komma bort en helg. Även om det bara är till en annan stad. Mamma och pappa ska ha hand om Wilgot. Längtar!



Later.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åå va gott! tonfisk är ju det bästa!

2011-04-28 @ 17:15:27
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Sara

Härliga bilder! :) Åh, Eldkvarn är ju så bra! =)

2011-04-29 @ 04:49:28
URL: http://saaraaaa.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0