Sagt och gjort.

direkt när jag kom ner på stan så köpte jag min chailatte.



Sen var jag in till Matilda en sväng innan jobbet. När vi står och pratar så kommer det en man med världens största hund förbi. -Jäääävlar vilken stor björn, säger vi. Och såklart så kom han in då och pratade med oss. Vi klappade och mös med hunden som hade något franskt konstigt men fint namn medan mannen stod och pratade om hur duktig han var på att läsa människor genom att titta i deras ögon. Han sa att både jag och Tilda hade ärliga ögon. Haha, det var ju positivt. Sen var jag tvungen att springa till butiken.



Har gått skit bra på jobbet idag. Och vi fick in massor av snygga varor. Hängde om en hel avdelning så den blev mer somrig. Så himla härligt att vi går mot ljusare tider. Även om det har varit snorkallt idag!

Later.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0