Får inte egentligen.

Jag har gjort något som jag inte får. Egentligen. Jag har precis ringt och bokat tid hos min frisör Anna. Var ju hos frissan för ett tag sen och blev så otroligt missnöjd. (Inte Anna). Jag kom därifrån med en hel drös med sår i huvudet och en gulaktig utväxt. Ser helt okej ut såfort håret är stylat och nytvättat. Men sen är det bara katastrof! Vill kunna sätta upp håret i en knut utan att ha fyra olika hårfärger tack! Så nu blir det till att leva på vatten och bröd resten av månaden. För nu tänker jag gå och fixa i ordning min hårfärg. Och ALDRIG mer gå någon annanstans igen!



Förövrigt så ska jag snart åka och jobba. Idag har vi omstyling i butiken och dessutom så kommer min chef på besök. Spännande kan tyckas.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Usch inte kul när man inte är nöjd när man lämnar frisören. Verkligen en uppgiven känsla.! hoppas på bättre resultat för dig denna gång =)

2011-04-06 @ 12:18:03
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för omtanken Ninnie! ♥

2011-04-06 @ 21:42:38
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0