En riktigt bra dag.

Den här morgonen har jag suttit en hel del i telefon. Saker och ting ser ljust ut. Allt kommer att ordna sig. Var sak kommer att falla på plats. Det känns så fruktansvärt bra! Sådär så det pirrar enda ner i tårna! Sitter här med min nya långklänning som jag tänker bära med låga vita converse och bara ben idag. Solen skiner, så det ska nog inte vara några problem. Efter jobbet så kommer Kaka och Willen och hämtar mig. Då bär det av till agility banan för första lektionen. Jag har självklart med mig ombyte. Fleecetröja, tisha och gympaskor! En påse frysta köttbullar ligger i kylen för att tina. Det blir dagens agility godis. Hoppas ni får en riktigt bra dag idag ♥




Kommentarer
Postat av: Sara

Va fin du är! =)

2011-04-29 @ 15:48:26
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!

så fin! :)

2011-05-08 @ 20:41:39
URL: http://saandraans.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0