Shoppat.


Sådär ja. Nu är jag hemma en sväng och slänger i mig lite mat innan jag cyklar iväg till jobbet. Är så sjukt trött idag! Mötte upp mamma och Lina på stan och tog en fika. Sen svängde jag in på Monki och shoppade två plagg. En söt prickig transparant (mycket transparant i bloggen idag, fattar du inte, se inlägget nedan) blus och en mysig senapsgul kofta. Älskar båda och tror att blusen får följa med till Göteborg. Om vi kommer iväg. Verkar vara lite tjall med bilen och vem som ska ta hand om vår hårtuss över helgen. Jag kan ju oxå informera om att badrummet inte är klart så som det är sagt. (otippat). Byggjobbare verkar inte vara det snabbast folkslaget och det går inte undan här direkt ska ni veta! Börjar lite smått tröttna på att kissa i källaren och borsta tänderna i köket.



Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

åh vad fin den prickiga va :)

2010-09-30 @ 15:28:46
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Anna S

Sv: Tusen tack Ninnie! :) Snygg shopping du fått tag i där du! Ååh ska ni till Göteborg i helgen?

2010-09-30 @ 16:17:30
URL: http://annas.devote.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0