Onsdag i dag dårå.

Har precis ätit gourmélunch här hemma. Nudlar och tonfisk. I natt sov jag så jäkla dåligt. Drömde ingenting, vaknade stup i ett och ingen sovposition var skön. Willen skulle hela tiden ligga där jag ville ha mina ben oxå. Och så fort jag lyfte på täcket så skulle han in där och sova. Gick upp halv 5 i morse, skulle iväg och jobba 5.45. Tack Kaka som körde mig i morse. Underbart! När jag kom hem så sov jag en timme och sen tog jag en promme till Madde och hälsade på.

Igår kväll var jag och hälsade på Mamma och syster Lina. Pappa är bortrest i några dagar så vi hade "tjejträff". Lina och jag gick och handlade kyckling och couscous och sen gjorde vi lite mat. Willen fick åka cykelkorg ner på stan, något som han verkligen gillar...



Later.


Kommentarer
Postat av: Elin - gravid med pysen ♥

Han är så jäkla söt! :)

2010-09-01 @ 14:26:32
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Postat av: CJ

Vilken sötnos!

2010-09-02 @ 12:41:10
URL: http://cjsfoto.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsa. Først & fremmest mange tak for kigget! :) Jeg ville spørge dig om jeg måtte have lov at bruge dit "Mio, min Mio" billede på min fangruppe på Facebook? Fangrupppen hedder "Mio in the Land of Faraway". Ha' en god weekend. :)

2012-02-25 @ 14:43:31




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0