iphone 4!!!

Är så jäkla glaaaad! Har beställt en iphone 4 idag! (JA, jag vet att jag har sagt att jag aldrig skulle skaffa en iphone men eftersom alla verkar ha en och predikar om hur jäkla bra dom är så slog jag till idag och beställde en jag med). Den kommer om tre veckor!! Meganice.



Dagen började med Karlsson på taket, som ni såg! Sen mötte jag upp Maria på stan. Vi gick en sväng. Fixade iphone på telenor till mig. Mötte upp Madde och Kristin. Tog en fika. Sen gick jag hem till mamma och pappa. Ringde till Strömsholm eftersom Willen har fått bölder i stjärten igen. En ny inflammation är på G! Precis som veterinärerna misstänkte redan från början. Hallelujah! Åkte till strömsholm. Fick en ny tid på onsdag. Ska dit och kolla honom och sen även beställa en ny tid för operation. Han kommer alltså att få operera bort sina analsäckar! Lillen! Men det blir bra för honom. Såhär kan vi ju inte hålla på! Sen åkte jag och handlade. Sen hade jag lovat att fixa mammas ögonbryn idag oxå. Plockade och färgade. Blev jätte fint! Och nu är jag hemma!

Ska fixa lite pasta och skinksås snart, sen ska jag kolla på film. Jobb väntar i morgon klockan sju!

Later.


Kommentarer
Postat av: josefine

Vad använder du helst för jeans? :)

2010-09-11 @ 12:02:44
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Nathalie

åh vad kul:D

2010-09-11 @ 15:17:17
URL: http://liborius.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0