"Hon föll för moderaterna".

Goddagens. Här sitter jag med lite lätt huvudvärk och ett sårigt knä. Igår så var jag bara hemma på dagen. På kvällen åkte jag ner till Matilda. Tog ett glas vin och gick ner till Billan för att möta upp Maria, Ann och Kristin. Blev ett jäkla drag där inne! Höjdpunkten på kvällen var när vi gick hem (tycker Maria) och jag går fel med mina kilklackar utanför det lilla moderathuset på stan och ramlar. Kaboooom! Knät tog smällen. Så hör man "hahaha hon föll för moderaterna"!



Nu ska jag kolla på "snabba Cash" för andra gången... Joel Kinnaman piggar upp!

Later.


Kommentarer
Postat av: Linda (Jockes tjej :P)

Hej Ninnie!

Vilken underbar blogg du skriver! Vad duktig du är! Kul att du skriver om så mkt olika saker. Du verkar vara så duktig på mode så kul att få ta del av dina ideér, iaf bra för sådanna som mig som är värdelös på vad som är inne osv :) Din blogg ska jag absolut följa!

Kram/ Linda

2010-09-05 @ 14:28:39
Postat av: NINNIE

Linda: Tack!! :) Jätte kul att höra att di gillar bloggen!! :) Kram till dig!!

2010-09-05 @ 17:24:56
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: sanna

Hahahahahaa... hon föll för moderaterna! HahaahA!

Allt är iaf bättre än SD!

2010-09-05 @ 22:16:44
URL: http://thesanny.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0