Film + Pizza + Fredag.



sådärja. Nu har jag sett "Case 39" för tredje gången. Madde kom över ikväll med Bonzo. Vi hämtade pizza, kikade på film och moffade godis. Riktigt mysigt att få sällskap. Kaka åkte ju iväg till Sthlm för att se Sverigematchen ikväll. Vovvarna blev osams en gång ikväll. Men det gick lika snabbt över. Sen lekte dom igen. 

Tänkte att jag skulle testa mina "Cliniderm" prover idag. Har tjatat ett tag om att jag måste hitta några bra ansiktsprodukter igen som passar min hud. Och kom på idag att när vi var iväg på Sex and the City premiären så fick vi några prover ifrån Cliniderm i vår goodiebag. Kalas! 


 Nu ska jag slänga mig i sängen och kika på några avsnitt av bästaste Solsidan!



Natti natti.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0