Söndags uppdatering.

Halluuu. Idag mår man som man förtjänar! Jäklar vad vi röjde igår kväll. Det var längesen som vi var ute! Det var jätte mysigt hemma hos mig innan. Som vanligt med mina tjejer så blir det djupa samtal pch en välldans massa skratt. Matilda fick nog på grannarna och ringde Securitas men sen när de frågade vilket nummer det var på så sa jag fel och sa även lite kaxigt att de skulle lyssna efter den höga musiken (kärringar) och det stod folk på deras balkong och kastade glas. Så en kvart senare hade vi Securitas hos oss i stället! Haha. De skrattade lite och sa att de hade gått på vem som hade högst volym på musiken. Oooops. Dock så gick dom till den andra festen sen och pratade allvar med ungdomarna! (kärring igen). Det är typ 6:e helgen i rad som de står 40 stycken på deras balkong som är gjord för typ 2 och kastar glas. Inte okej!



Som ni vet så visar jag aldrig dagens outfit då jag inte riktigt känner mig bekväm med det! Men nu köpte jag en sån söt tunika igår så nu måste jag visa! (Dock spilldes det rödvin på den igår så den har tvättats två gånger redan, men det går inte bort :( Måste köpa nå vanish eller nåt?!)

Såhär såg jag ut igår. Ungefär.


Tunika H&M 149:-

Nu ska jag göra mig i ordning. (Känner mig helt vinglig idag!) För att jag ska iväg på hemligt uppdrag! Ni får se sen vart jag ska! :)

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Emma

Superfin tunika Ninnie!

2010-10-31 @ 14:28:32
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: KAKA

HOT HOT HOT!!!

2010-11-01 @ 11:39:45
URL: http://sveaskydd.com




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0