Två års kalas!

Nu har jag varit på Lillys 2 års kalas! Hon hade en sån underbar liten klänning på sig. Världens sötaste unge! Hon fick massor av fina presenter ifrån alla som var där och hon var även en hejjare på att blåsa ut ljusen på tårtan!


Willen var med och var jätte duktig! På andra bilden så ser det dock ut som om han tänker käka upp Maria. Älskar att träffa mina underbara tjejer och varje gång vi är på barnkalas eller liknande så inser man verkligen både hur jäkla länge vi har hållt ihop och även hur gamla vi faktiskt blivit. Folk får barn, köper hus, förlovar sig, gifter sig och liknande. Tänk allt vi gått igenom tillsammans?! Sjukt att vi hållit ihop såhär länge! Underbart! Och vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan mina vänner. Mitt tjejgäng. Det betyder allt!

Är jätte trött. Så ska göra iordning nåt att äta och sen slänga mig i soffan!

Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Anna S

Vad underbart att ha ett gäng som man hållt ihop med så länge :)

2010-10-10 @ 23:00:58
URL: http://annas.devote.se
Postat av: Jessica

Gud vilken fin tårta!!=)



Jo jag vet, men då blir ju bilden jätteliten och man kan inte skriva någon rubrik väl?

2010-10-11 @ 11:16:45
URL: http://cravingforfashion.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0