Lördag 20101023.

Hej på er! Hur har ni det? Är ni påväg till fest eller ligger ni hemma i soffan och äter godis? Ikväll blir det ytterligare en lugn kväll. Det här är ju inte klokt. Västerås värsta tjejgäng har inte varit ute och svängt sina lurviga på snart en månad. Eller vänta, det ÄR en månad sen vi var ute på krogen tjejer! Har vi gått och blivit gamla eller är vi inne i en torrperiod? Jag tror på det andra! Ikväll blir det i allafall tacos, film och godis framför en bra film. Vilken film är inte inplanerat än!? Nåt förslag?

Idag på förmiddan så var jag hemma hos barndomsvännen Emma och fikade. Vi hade även Wii turnering! Willen blev kär i Emmas patrik och han fick inte ens titta någon annanstans än på Wilgot utan att han pep. Han fick inte heller sitta med sin dator!, då kom Willen och krafsade på hans händer och ville ha uppmärksamhet. Haha. Underbart att träffa fina Emma igen. Hon hade gjort små cocostoppar när jag kom och sen spelade vi Super Mario!! Nu börjar min övertalningsförmåga att arbeta Kaka!; Jag vill ha Wiiiii! Inte playstation! Wiiiiii! Jag vill kunna spela Super Mario och vetu Kaka?; Det finns även golfspel på Wiiii! Jojje.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ligger hemma i soffan och trycker chips haha!:)

2010-10-23 @ 19:57:48
URL: http://ccinlondon.blogg.se/
Postat av: Katta

Du vet väl att de finns wiii "funktioner" till Playstation 3. Dem heter move! Samma sak! Köp ett ps3. Bättre i längden :) ha en mysig kväll vännen min!! Puss o kram

2010-10-23 @ 21:20:59
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0