Kvällens idoler är laddade.

Jahapp, ikväll är det första fredagsfinalen för årets idoler. De är tillfixade och laddade med låtar som håller sig till kvällens tema "Den jag är". De ska alltså välja låtar som speglar sig i vilka de är som personer. Kanske vad de själva lyssnar på för musik hemma?! Om man tittar på låtarna (nedan) så ser man verkligen att de flesta låtarna verkar höra ihop med vilken typ av stil de har, inte sant? Hur som helst så håller jag på Jay Smith såklart och Olle! Vilken är din favorit?! Kommer ni att titta ikväll?!




Aftonbladet har gått ut med vilka låtar de ska sjunga ikväll! Nämligen de här...




Ser bra ut tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo den är super:) men har ju tyvärr inget "internet" på den hehe

hoppas du får en fin fredag:)

kram

2010-10-08 @ 11:05:39
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Caroline - Never a failure always a lesson

Längtar också till Idol ikväll! Mina favoriter är också Olle och Jay, men även Alice från Göteborg! :) Heja heja!

2010-10-08 @ 14:56:41
URL: http://evacarolinen.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0