Hundträning i höstsolen.

Hej på er! Lena ringde mig idag och ville att jag och Willen skulle komma ut till henne och träna lite. Det lät ju som en kanonbra idé så jag packade ner lill-Wilgot i cykelkorgen och for iväg. Han älskar att åka cykelkorg och sitta och titta på allting runt omkring. När vi väl kom fram så stod Lena och hennes schäfer Ester tillsammans med en annan tjej och hennes hund Rocky och väntade på oss. Sen tränade vi lite och vovvarna fick springa av sig lite bus oxå såklart innan vi cyklade hem igen. Här kommer det lite piccisar från idag. (taget med iphone 4).



Nu ska jag sätta mig och svara på era frågor!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fina ögon i headern! :)

2010-10-22 @ 16:43:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Annette

Hejsan

Vilken härlig blog du har.

Visst är det underbart att se hundar leka.



Ha en skön dag

Annette

2010-11-02 @ 10:10:38
URL: http://vovarna.blogspot.com/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0