Bad hair day.

Idag har jag en sån otrolig bad hair day! Det går verkligen inte att göra NÅNTING med håret och allt är en enda stor (eller liten) risbuske! Ringde till frissan och som tur var så hade hon ett återbud klockan elva i morgon! Så ska dit då! Det blir nog det gamla vanliga tror jag. Inga finesser här inte! Tror att jag denna höst och vinter skall förbli blond. Visste ni att jag har varit nästan svarthårig under en period i mitt liv? Den perioden var inge bra! Det säger väl allt! Aldrig mer. Jag är blond och jag är stolt blond.



Ska snart iväg till Ikea med mamma och syrran!
Måste även in på telenor och köpa sån där plast man tydligen ska ha på displayen!

Later.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

allt bra idag?

2010-10-27 @ 17:31:57
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vilken kul idé det hade jag velat se :D

2010-10-27 @ 20:21:56
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0